Studia podyplomowe

Awatar użytkownika
Wajkud
Posty: 223
Rejestracja: pn sty 27, 2020 9:45 pm

Studia podyplomowe

Post autor: Wajkud »

Witam, tak jak w temacie... Zastanawiam się od dłuższego czasu nad pójściem na studia podyplomowe. Szukam więc jakiejś ciekawej oferty edukacyjnej. Polecicie jakąś uczelnię? Do tej pory w internecie trafiłem na https://wseh.pl/pl/page/oferta-edukacyj ... omowe.html. Może ktoś z was słyszał już o tych studiach? Warto się na nie zapisać?
Etykieta to umiejętność ziewania z zasłoniętymi ustami

Awatar użytkownika
Perseuko
Posty: 472
Rejestracja: pn maja 06, 2019 11:14 am

Re: Studia podyplomowe

Post autor: Perseuko »

Z całą pewnością mogę polecić Ci krakowską uczelnię https://ignatianum.edu.pl/, na której studiuję pedagogikę. Dzięki doświadczonemu gronu wykładowców można nauczyć się naprawdę sporo i w ciekawy sposób uczestniczyć w wykładach. Dużym plusem tej uczelni jest to, że jest bezpłatna. Daj znać, czy się zdecydowałes!
Nie wiem, czy to moja szczególna cecha, lecz rzadko czuję coś prócz szczęścia

Paulina
Posty: 221
Rejestracja: śr lip 22, 2020 12:15 pm

Re: Studia podyplomowe

Post autor: Paulina »

A czy oprócz studiów podyplomowych warto Waszym zdaniem robić sobie różnego rodzaju szkolenia i kursy? Ja na przykład zastanawiam się nad zapisem na szkolenie z zarządzania projektami. Czy ktoś z Was robił sobie może kiedyś taki kurs? I jak wrażenia? Warto?

kasiunia
Posty: 454
Rejestracja: czw mar 04, 2021 2:18 pm

Re: Studia podyplomowe

Post autor: kasiunia »

Studia studiami ale warto się doszkalać, Oferta w tym zakresie jest na prawdę bogata. Jeśli interesuje was tematyka zwiazana z zasobami ludzkimi w firmach to darmowe szkolenia HR są właśnie dla was. Przy okazji kontaktów z przedstawicielami takich firm znajdziecie może i inne ciekawe szkolenia, które prowadzi dana firma szkoleniowa.

minella
Posty: 105
Rejestracja: pt wrz 17, 2021 9:54 am

Re: Studia podyplomowe

Post autor: minella »